Monday, April 20, 2009

MARI KITA BERKENALAN
















Berbaju batik hitam tu namanya Idrus bin Hassan. Mengajar di SJKT Ladang Coalfields Sungai Buloh. Dah 16 tahun dia mengajar di situ. Entah apa yang dia seronok sangat kat sekolah tu pun, tak tahulah... Pakar dalam riadah kaunseling dan kembara.
Yang memakai blazer hitam dan bertali leher tu pula namanya Mazlan bin Mohd. Mohsin. Mengajar di SK Jalan Raja Musa, Kuala Selangor. Guru Pakar Matematik. Sekarang sedang mengikuti PGSR pada masa cuti sekolah. Hebat dalan bidang ICT dan pakar dalam bahagian pengurusan masa serta seorang juru kawad yang hebat.
Yang memakai kot dan berkemeja T oren itu pula bernama Abd Razak bin Zainal Abidin. Sekarang ni beliau bertugas di Pejabat Pendidikan Daerah Kuala Selangor sebagai Penyelia Dadah dan Disiplin. Mempunyai perwatakan yang tegas sesuai dengan tugas yang disandang. Pakar dalam bidang imbas kembali (recall).
Yang sedang menikmati makanan itu pula bernama Mustafa bin Md. Sharif. Terkenal dengan panggilan Cikgu Bob dalam kalangan kawan-kawan. Bertugas di SK Batu 9 Jalan Bomba, Tg Karang. Sedang mengikuti PGSR pada masa cuti sekolah. Pakar dalam ice breaking.
Yang sedang berucap tu pula bernama Mohd Yazid bin Mohd Kamin. Terkenal dengan kelebihan dalam bidang agama serta bergelar ustaz. Bertugas di SK Bukit Kerayong, Kapar. Pakar dalam bidang kerohanian.

1 comment: